1400-03-03 09:59
2098
0
74699
تلنگری به خاموشی های برق در گلستان ؛

مدیریت فریدونی بلای جان کشور و استان گلستان

مدیریت برق استان گلستان را نیز فردی از تبار فریدون و روستای سرخه بر عهده دارد و باید اذعان کرد که مدیریت فریدونی بلای جان کشور و استان شده است.

به گزارش گلستان ما ؛ قطعی برق در گرگان و استان گلستان صدای خیلی ها را در آورد،  کسب و کارها و بیماران جزو منتقدین جدی این قطعی ها بودند.

عمده انتقادات به قطعی و جیره بندی برق نیست بلکه بی برنامگی و ندانم کاری مسئولان شرکت برق گلستان هست که حتی طبق برنامه اعلام شده هم عمل نکردند و برق در ساعاتی که نباید قطع میشد ، شد و بالعکس.

امروز خیلی ها زنگ زدند و گلایه کردند ، گویا دولت فریدون قصد دارد سناریوی بی تدبیری و بی عرضگی اش را ظرف یکی دوماه پایانی دولت اش تکمیل کند .

خوب است بدانید مدیریت برق استان گلستان را نیز فردی از تبار فریدون و روستای سرخه بر عهده دارد و باید اذعان کرد که مدیریت فریدونی بلای جان کشور و استان شده است.

این پایگاه خبری با رویکرد مردمی و ارتباط فراوان با جامعه ،  در روزهای گذشته مرجع بسیاری از مردم بود ، از مدیر پیتزا فلفلی در گرگان پارس تا روستایی که برق چاهش را قطع کرده بودند و جانبازی که نیاز به فیزیوتراپی داشت و ساعتی 600 هزار تومان نیز کرایه این کار بود ، اما ندانم کاری در خاموشی برق خسارت زیادی به این طیف افراد زد.

پیشتر روابط عمومی شرکت برق گلستان گفته بود نشستن پرندگان روی سیم ها علت برخی خاموشی هاست که برای مخاطبین دلیل جالبی بود اما قانع کننده نبود.

ضمن اینکه شرکت برق گلستان بایستی در این سالها با تخصیص اعتبار و منابع نسبت به نوسازی شبکه فرسوده برق استان اقدام می کرد ، اگر مدیر کل برق استان همت می کرد و از ارتباط خود با دولتمردان نظیر فریدون ها بهره می گرفت قطعا می توانست منابع بیشتری برای استان بگیرد.

نمی دانیم چرا از نظرات کارشناسان و دلسوزان استفاده نمی شود ، یکی از بهترین راهکارها قطع کردن برق شهرک های صنعتی و ادارات و بانک‌هاست چون همه آنها برق اضطراری دارند و می توانند جوابگوی خودشان باشند ، قطعا در این صورت شبکه می تواند خدمات بیشتری به مردم بدهد.

امیدواریم حداقل در روزهای آینده سناریوی بهتری برای قطعی برق در شهر گرگان و سایر نقاط استان وجود داشته باشد.
انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.